Ringtones Drake Feat. Future - Grammys

0
0
0
0
0
0

Most popular the questions

📲 Can i download ringtones on iPhone?

Yes, you can download Drake Feat. Future - Grammys - Drake Feat. Future for iPhone. Just choose M4R format.

📲 Can i download ringtones on Android?

Yes, you can download Drake Feat. Future - Grammys - Drake Feat. Future for Android. Just choose MP3 format.

📲 Do i need registration?

Without registering, without money, no fees.
Lyrics

Yeah, yeah Yeah, yeah Jheeze, yeah Right, look, look Tell me how you really feel Tell me how you really feel I would ask you what's the deal But y'all don't even got a deal Most niggas with a deal Couldn't make a greatest hits Y'all a whole lot of things But you still ain't this I don't know no one That could tell me what to do Heard you never claimed the hood Heard the hood claimed you That can't sit well Oh well, ship sailed Still mine, all mine Cosign, cosign I pull up in yachts so big That they try to hit me with boat fines Hype Williams, Big Pimpin', yeah Just like the old times Same niggas from the old days Lotta sides on the same side OVO, we a gold mine But I'm goin' gold, no time Doing plat, plat only Boys better back off me Hall of fame, hall of fame Like I'm shirt off, like I'm shirt off Like I'm shirt off shorty Whole city goin' crazy Whole city goin' crazy Top five, no debatin' Top five, top five, top five And the whole city rate me And I'm back inside The Matrix And I said that we would make it Aim squad with some traitors Knew my niggas from the basement This ain't no met-along-the-way shit We done really put some days in Hey, why you so excited? You know what I'm sayin'? What happened? Did you win the Grammy? God damn You actin' like you fuckin' won a trophy and shit This nigga turnt the fuck up They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy Swervin' out the Panoramic I'm hangin' out, they can't stand me They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy I'm showin' out, they can't stand me I'm showin' out, they can't stand me I'm swervin' off, they can't stand me I'm rr off, can't stand me They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy Gonna peel off like a bandit I'm noddin' off on a Xanax Get pissed off, start airin' it Get a head start, ain't friendly I stand out, I don't blend in When I say that I meant that I don't want to talk to you has-beens I don't want features from nan them I don't want features or nothin' You can't even get on my guest list They want me to go to the Met Gala I want a Percocet and a gallon That Actavis Hi-Tech it don't matter We sittin' right on the courtside I know the players on both side I'm cashin' out, fuck a cosign I wear the chain like a bowtie I wear the ring like a fo'-five Keep a fo'-five for the po' guys Black tints, low profile Celebratin' everyday 'Cause I'm really really fresh out the coke house Countin' up every single day 'Bout to bring a whole 'nother whip out They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy Swervin' out the Panoramic I'm hangin' out, they can't stand me They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy I'm showin' out, they can't stand me I'm showin' out, they can't stand me I'm swervin' off, they can't stand me I'm rr off, can't stand me They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy They gon' think I won a Grammy